Op naar...

3 juni 2022 - Vianden, Luxemburg

De eerste rustdag. Vandaag  een wandeling grotendeels langs de Our op weg naar Vianden, waar ik morgen mijn eerste rustdag heb na 18 dagen lopen.

Het enige opvallende op deze wandeling was een ontmoeting met een jonge vos, die ik zonder kop op de foto heb weten vast te leggen.

Vlak voor Vianden,  na een bocht van de rivier de Our, torende hoog boven de rivier zich het prachtige kasteel van Vianden. Volgens mijn route, liep het pad daarnaartoe, wat dus nog een behoorlijke klim te weeg bracht. Mijn hotel ligt vlak onder het kasteel, en bij aankomst zei mijn lichaam, baasje, je hebt wel een flinke pint verdiend, en daar luisterde ik dus goed naar.

Stikgezellig hotel, en prima keuken met veel keuze in het menu. Morgen een rustdag voor de voeten, al ga ik wel het kasteel en het stadje bekijken 😋.

Etappe 018

1. Ronald:
    4 juni 2022
    Das een best stuk wandelen tot je eerste rust dag
  2. Jaap bassist:
    4 juni 2022
    zo jack je hebt al km achter de rug geniet van je rustdag en de biertjes en luister ook goed wat je lichaam zegt
  3. Henk Franken:
    6 juni 2022
    Pfiewwww... witte wie ok aan 'n rustdag toe is naar al dieje ver'ale van oew? Juist ja... da'k 't nie wit, want ik gaan gelijk verder meej 't volgende ver'aal! :-)