Maar bekant 18 km.....

5 augustus 2022 - Montgenèvre, Frankrijk

Een prima keuken hebben ze in deze alberque. Het menu gisterenavond en het ontbijt vanochtend was van goede kwaliteit. Dèèr kunde op lòòpe.

Na een etappe van pakweg 6 uur lopen, bereikte ik mijn hotel in Montgenèvre, bijna op de grens met Italië. Vanaf mijn bed zie ik de kale bergen in dat land liggen.

Ben daarnet even een pintje gaan drinken in de bar van het hotel, en ze draaien daar het ene nummer na het andere van de Rolling Stones. Dus het werden 2 pinten. Toen vroeg ik om de menukaart om vanavond te komen eten,en ze vroegen welke tijd ? 🙄. Dat voelde niet goed,en dat bleek wel. Het restaurant is enorm, maar voor 21.00 uur was alles volgeboekt om te eten. Ze adviseerde om rond half 9 te komen, misschien komt er een tafel vrij. 🤔😑.

Er zijn hier meerdere restaurants, maar waarschijnlijk is dat daar hetzelfde verhaal.  Heb net mijn noodrantsoen ( gegrilde en gezouten cashewnoten) maar even aangebroken om de tijd te overbruggen.

Zow, net terug uit het toch wel goeie restaurant.  Nu nog even communiceren via de bandapp over de nummers die we gaan spelen,  en  daarna.....

ZZZZzzzzzzz.

Sliep well.

Etappe 077

1. Jaap bassist:
    6 augustus 2022
    wat een bergen jack
  2. Henk Franken:
    8 augustus 2022
    En wir zo'n merakels tochje... As ik jouw wèèr zouw ik dieje Allepe nooit mir verlate. Lat da Nice mar zitte, iero is 't veul en veul mooier!