Nog effekes in Olland 🤭

27 mei 2022 - Maastricht, Nederland

Trallalie Trallala....zo ging ik weer op pad. Mijn voeten sputteren zo nu en dan nog tegen, maar langszaam aan geven ze hun strijd op, want het baasje wil verder. Ook deze etappe was niet zo bijzonder. Het mooiste moet nog komen beste kijkers...

De GR5 was in Maastricht geleid door het Hoge Frontenpad, een doolhof van paden. Aangekomen bij een hek waar ik doorheen moest, duwde ik nogal fors, maar dat hek ging niet open. Dur zat un dikke zware ketting rond. Wa nouw wir ?😌  Er stond een bordje naast met: Kwetsbaar Gebied. Tijdelijk gesloten.  Dèèr  was ik niet blij mee, maar ik laat me nie kenne, dus op zoek naar andere smalle paadjes. Uiteindelijk, gelopen op mijn gevoel met de zon, had ik toch de uitgang in de goede richting gevonden. Aangekomme op mijn nieuw adres, aan het einde van Maastricht,  én van Nederland, de grens loopt hier in het midden van de straat, weer da ritueel afgewerkt,  EN, hier om de hoek bij Mykonos, jaja 😋😋😋😋 gereserveerd voor alluf 8.

Zow,  dat heeft gesmaakt. Morgen weer een nieuwe verrassing 🙃.

Etappe 011

1. Familie Plompen:
    27 mei 2022
    Hé Jack wat een prachtige foto’s en nog effe in Nederland, hou je haaks en veel wandelplezier, zo knap van jou ee
  2. Rob Verwater:
    28 mei 2022
    Hey Jack, al behoorlijk wat kilometers afgelegd, Maastricht! Mooie wandeling weer vandaag👍
  3. Marianne en Han:
    28 mei 2022
    Hoi Jack, wij genieten elke dag weer van jou kostelijke verhalen en schitterende foto's. Zo reizen wij ook weer een beetje met jou mee. Nog veel loopplezier, groetjes Marianne en Han
  4. Jaap bassist:
    28 mei 2022
    ook weer mooie omgeving en nu zullen de hoogtes gaan stijgen voor jou succes