De Leste Etappe.....nr 92.

22 augustus 2022 - Nice, Frankrijk

Aan alles komt een eind.  In Bergen op Zoom staat een wandelboom met ...Nice 2172 km. Heb vaak gedacht, die wil ik nog eens lopen. Nouw... das dus ook weer gebeurd. De route eindigd werkelijk op het strand van Nice, een drukke, maar mooie stad.

Ga nu een paar dagen relaxen, bietje slenteren, eten en drinken, ijs eten, want dat is in overvloed aanwezig. En heb mijn ticket al voor de boot naar Corsica a.s. woensdag

Al ben ik wel uitgewandeld,,deze weblog hou ik nog even in de lucht om foto's toe te voegen van de plaatsen die ik de komende maand nog ga bezoeken.

1. Sonn Franken:
    22 augustus 2022
    Wadde geweldig stikstééngève trip edde gij d'r'op zitte. En wa d'emme genote van al die forremmedal footookes. Kzou zegge, passop dagge nie weg waai op korssiekkaa, 't ging d'r onlangs nogal tekeer. Enne, me kijke uit naar de vollegede footoos. Nimde gij wel op tijd 'n pilske? Me wille ommess nie dagge illemaal uitgedróógd in Berrege trug gerakt. Oudoe en oud'oe goed.
    Sonn
  2. Ilse:
    22 augustus 2022
    Amai supergoed gedaan hoor respect hoor en nu lekker genieten daar ziet er keigezellig uit groetjes
  3. Elko:
    22 augustus 2022
    geweldig gefeliciteerd met deze uitdaging nu wat na genieten
  4. Alexander:
    22 augustus 2022
    Proficiat oom. Weer een mijlpaal in je leven. Geniet van Nice. Mooie stad waar ik 6 mnd heb mogen wonen. Veel plezier
  5. Tom:
    22 augustus 2022
    Jacki stik steen gefeliciteerd wie doet je da na....ik niet

6. Joris:
    22 augustus 2022
    Gefeliciteerd, Sjaak! Wat een topprestatie! Eet maar veel ijs!
  7. Fons en Jeanne:
    22 augustus 2022
    Jack, gefeliciteerd met deze geweldige prestatie wat hebben we genoten van de stikleutige verhale en de mooie foto’s.
    Wij dachten dat je weer te voet terug naar berrege zou lopen!!!
    Geweldig Jack en geniet nog van de dagen in Corsica.
    Groetjes Fons en Jeanne
  8. Sneeuwwitje (Cindy):
    22 augustus 2022
    Nice ome Sjaak! Netjes gedaan. Daar mag je maar weer trots op zijn.
  9. Marianne en Han:
    22 augustus 2022
    Geweldig gedaan Jack, gefeliciteerd we zijn trots op jou. We hebben heel erg genoten van je verhalen en schitterende foto's. Nu lekker genieten en lekker uitrusten
  10. Ernst van Schaik:
    Chapeau en bedankt !!!!!
  11. Anita:
    22 augustus 2022
    Mooie reis gemaakt Jaq, leutig om te volgen met je belevenissen en prachtig foto’s. Gr 😎👍🍺
  12. Jan Muskens:
    23 augustus 2022
    Gefeliciteerd Jack, het was weer een prachtige reis en een prachtige prestatie. We hebben genoten van de reisverhalen en de mooie foto's. Geniet ze verder Jack.
  13. Margreet:
    23 augustus 2022
    Chapeau Jack. Zo ver lopen , en zo hoog klimmen!! Werkelijk knap van jou. Wat heb jij een fantastische conditie!! Gezellig geschreven, mooie en prachtige foto’s. Nu nagenieten. Neem een heerlijke duik in zee. De temperatuur is nu echt lekker.
  14. Kathy Tysmans:
    24 augustus 2022
    Goed gedaan Jack! Kijk nog uit naar de foto's. Corsica is ook super mooi, genieten maar.
  15. Jaap bassist:
    24 augustus 2022
    gefeliciteerd jack met het behalen van je wandelreis je hebt een top conditie geniet lekker van je vrije tijd
  16. Henk Franken:
    24 augustus 2022
    Wa d'n reis was da zeg! Arstikke perfiesiejaat meej dit tochje Sjaak en netuurluk arstikke bedankt da wij wir meej mochte kuiere en geniete...
    'T was me trouwes 't blokske n'om or, ben 'r mekant moei van geworre !!! Mar enfin, ge't 't wir mar 's mooi vor mekare gekrege en da pakke z'oew mooi nie mir af ok. En agge nouw soms suweile al 'n bietje zit na te denke 'zo, wa mo'k nouw wir 's gaan verzinne vor m'n volgende kuierklauterwandelbloksken'om', ik wit wel wa or! Agge interesse n'eb, kende me't gerust vrage deur te belle, meele, appe, roepe, rooksinjale sture, of brieve schrijve. K'en oew beloove da't echt 'n mooi tochje gaan worre dan!!! Eb al 'n ééle n'òòp in m'n bolleke zitte. As klein tipke, t'is; 'n blokske n'om, nar...
    Tja, ga netuurluk nie alles v'rklappe n'eej! Ge mot trouwes wel zorrege dagge van tevore zwemvlieze, 'n winterjaske, 'n pèresolleke, antiebrand faktor vijf kere n'ellef, roeispaane, 'n kleppertje vor op 'n dilleke, 'n koelmakventielatertje en oorwerremers aanschaf. Ge wit ommes nooit wèèr 't meej 't weer nartoe ga de kommende tijd eej. Dus kortom, lat mar oore!!!