Wat een rustdag....

15 juli 2022 - Thonon-les-Bains, Frankrijk

Un òòp geregel vandaag. Vuille bulle wasse 🤨, slaapplaatsen geregeld in Ajaccio en Bonifacio op Corsica. Kan nu dus beginnen aan Sardinië. Slechte wifi hier, dus bijwerken van de weblog kost veel tijd. Net wat blikken bier gehaald bij de Casino hier in de straat. Wandelschoenen schoongemakt en opnieuw in de wax gezet. O ja, voor een geannuleerde overnachting een alternatief gaan zoeken. 😐. Maar ik blijf netuurluk nie de hele dag binne.  De vlucht naar Griekenland ook nog geregeld...✈️... ik kom dus op 7 september thuis, en vertrek 4 dagen later, op 11 september naar Griekenland. Als ik daarvan thuiskom, moet ik effe wachten tot 15 december,  dan mottik weer naar Tenerife 🌞. Waddun lèèvve...

1. Tom:
    15 juli 2022
    Ge ebt ut goed vor mekaar
  2. Margreet:
    16 juli 2022
    Precies, wat heb jij het goed voor mekaar zeg!! Wat een prachtige reis. Zo snel en alleen op je voeten. Petje af Jack. En wat een prachtige foto’s!!
  3. Michel van loon:
    16 juli 2022
    Je leef maar een keer en dan moet je ervan profiteren.Kan je later er nog van genieten als je terug kijkt
  4. Henk Franken:
    17 juli 2022
    Nouw addik iervoor nog zogezeed... d'n eleefde van d'n ellefde! Komta élemaal nie vor in oew stukske van wagge amaal van plan zijt de kommende tijd. Ik ben bang dagge zo beter mar ken stoppe n'or Sjaak, want ge ga gewòòn 't belangrijkste van 't belangrijkste vergete!?
  5. Jaap bassist:
    17 juli 2022
    ja je bent al een aardig eindje onderweg jack