Wat ik verwachtte.......

31 mei 2022 - Vielsalm, België

Gebeurde vandaag.

Vanaf begin februari was ik begonnen met de reserveringen van zoveel mogelijk overnachtingen,  want dat loopt toch een stuk relaxter. Maar in mijn achterhoofd hield ik er al rekening mee, dat er wel eens een onaangename verrassing zou kunnen plaatsvinden.

Vandaag had ik een etappe van 31,85 km,en kwam dus un bietje moei aan op m'n nieuw adres.

Aangebeld,... gin gehoor. Opgetillefooneerd,...gin gehoor. sms gestuurd,  gin reactie. Ik docht... das niet goed, terwijl ik deze accommodatie al betaald heb in februari.

Het was in een appartementengebouw, en meerdere bewoners kwamen zich mengen in de situatie. Een vrouw die thuis kwam met aar ondje, want de béést moest effe naar buiten, begon meerdere bewoners op te roepen.  Zo stond ik in het gebouw met zeker4 bewoners de zaak uit de voeten te doen, en toen bleek dat mijn verhuurster er mee was gestopt, en een restaurant van haar was ook al gesloten. Dus dit was ginne zuivere koek, of koffie..

Op een gegeven moment attendeerde ik de dame van da ondje, waar aar chien was. Aaaah, riep ze... da beestje staat nog bij de lift beneejje.

Enfin, zij weg d'n andere buurvrouw ok foetsie, en een buurman was zo aardig om mij met de rugzak naar een hotel in Vielsalm te brengen,  in de hoop dat er een plekske vrij was. En gelukkig was dat ook zo.

Op de kamer gelijk een mail gestuurd naar Booking.com over deze situaties.  Afwachten maar..😑

Verder was deze etappe best mooi. Maar nog heftiger dan die van gisteren.