Het zekere voor...

6 juni 2022 - Echternach, Luxemburg

Het onzekere genomen vandaag.

Opstaan ging krakkemikkig en voelde diejje spier nog, maar wel minder dan gisterenmiddag.  De etappe voor vandaag is 29 km naar Echternach, maar dufde dit nog niet aan met die 14 kg op de rug. Vandaar weer een bus genomen,  en aangekomen met de rug zak op, stappen gezet in de mooie stad Echternach. Ook deze middag gevuld met terrasbezoek,  want ook hier op mijn slaapverblijf geldt, niet arriveren voor 16.00 uur.  Vandaag is het net als de afgelopen dagen, droog, regen...enzovoort.  Dit wordt de laatste overnachting in Luxemburg.  Morgen en overmorgen slaap ik weer in Duitsland, en daarna bereik ik Frankrijk.

1. Ilse:
    6 juni 2022
    Jack verzorg je goed he desnoods wat langer rust nemen en eens naar je rug laten kijken bij een dokter je hebt maar 1rug he voltarengel kan ook helpen succes voor morgen
  2. Tom:
    6 juni 2022
    Voorzichtig met je rug,je hebt er maar 1
  3. Jaap bassist:
    7 juni 2022
    hey die jack voor jou en je rug is het van belang dat je een goed bed hebt als het niet lekker ligt kan je ook je matras op de grond leggen
  4. Henk Franken:
    8 juni 2022
    Echternach... ook eens een keertje geweest in een ver verleden. Leuk plaatsje, vooral het pleintje daar.