Olbia......eindstation en

6 september 2022 - Olbia, Italië

Geen moer aan. Deze stad ligt in een diepe inham van de kustlijn, dus een vrij zicht op zee heb je hier niet. Bovendien is het oude centrum  niet zo heel groot en van een pitoreske gezellige vissershaven, ... die is niet te vinden. Alles rond het oude centrum is zwaar gemoderniseerd.

Maar goed, morgenochtend reis ik weer terug naar huis,  om vervolgens zondagmiddag weer te landen rond het middaguur in Griekenland.

Je mot toch wat eej ... 🤔

1. Joris:
    6 september 2022
    Bedankt, Sjaak, voor alle mooie verhalen! Ik heb je reis met plezier gevolgd! Wel thuis en fijne vakantie daarna!
  2. Anita:
    6 september 2022
    Welkom in Berrege
  3. Anita:
    7 september 2022
    Inderdaad gaaf om te volgen. Gr
  4. Margreet:
    7 september 2022
    Wel thuis, wat een avontuur! Daar kun je nog lang van nagenieten, samen met alle prachtige foto’s. Ik vind het ook heel goed van jou dat je zo’n lange wandeling kunt maken. Chapeau!!🎩🎩
  5. Jande Quelery:
    7 september 2022
    Beste Jack , dank voor het versturen van je reis verslagen met daarbij de mooie foto,s . tot weer ziens In Vlissingen .
  6. Miranda Fruitsalon Kwadendamme:
    7 september 2022
    Gefeliciteerd met je behaald e Kilometervreter succes tijdens je Blokse om.
    Respect voor je doorzettings vermogen en je durf om te lopen op soms nauwelijks begaan bare paden. Geniet nog even van alles ondanks dat ut durpje nie meer is wat was en van je reis naar Griekenland. Bedankt voor je gezellige reis verhalen weer en de schitterende foto;s .
    Tot een Nieuw verhaal of to de Blues Kwadendamme in Mei of de Indoor. Als je in de buurt bent de koffie,thee enz staat altijd Klaar als Jan en ik er zijn
  7. Ernst van Schaik:
    Jack, bedankt !!!!
  8. Jaap bassist:
    7 september 2022
    hey die jack het zit er weer op voor jou maar je hebt een onvergetelijke reis achter de rug die niet veel mensen hebben mee gemaakt bedankt voor je mooie verhalen en zeker mooie foto ,s en uiteraard niet te vergeten humor in je verhalen zoals dat je mee moest in de badkamer van de bazin waar je sliep hahaha we gaan je binnenkort zien bij de band blues bullets en een goeie reis naar je home sweet home in bergen op zoom
  9. Henk Franken:
    8 september 2022
    Nouw Sjaak, da was 't dan... a'k me nie vergis bende ondertusse wir t'uis en vast bezeg meej 'n waske te draaie, oew schoentjes te poetse, oew arkes te veune nadagge ze ekstra gewasse n'eb, oew klirkes aan't sorteere vor de aanstaande vekansie in da Griekeland en nog meer van da soort dagelukse doendingeskes.
    Mar ik wil oew toch evekes meejgeve dagge 'n merakels mooi tochje vor ons gelòòpe n'eb!! Me n'ebbe genoote van alle verslaage en fotookes die ge op di paginaake gedeeld eb or!!! Ik zouw zegge/schrijve; op nar de volgende!!!
    (Ik eb trouwes al twee ideekes vor dieje volgende tochjes... d'eene eb ik oew al aangegeve erges tussedeur <zoek mar op> en d'n andere motte vast kenne <as kenner zijnde van dieje verrekuiertochjesvorflinkestappers teminste>. Da's nameluk de GR34, oftewel 't Doejaanepad. Tweeduuzend kielemeters vol meej pret, leut ende jolijt, ge zouw t'r mekant blij van worre. Wij in iederst geval wel agge die na oew vekansie in Griekeland achter de rug eb gelijk ga doen vor ons)

Enfin, ik zouw zo zegge/schrijve... ok van mijn dus arstikke bedankt vor oew tochje die ge vor ons gedaan eb en me zien mekare vast binnekort wel wir!!! Selu!!!
  10. Familie Plompen:
    9 september 2022
    Hé Jack bedankt voor al die prachtige foto’s en mooie verhalen. We hebben ervan genoten, veel plezier in Griekenland
  11. Jan Muskens:
    10 september 2022
    Ja Jack, het was weer eens genieten van je reisverhalen en foto's, voor jou niet altijd makkelijk maar complimenten dat je je reis volbracht hebt. Geniet van je vakantie in Griekenland en we zien elkaar binnenkort.
    Groetjes.