1e Plensbui...

19 mei 2022 - Westmalle, België

Na een stevig ontbijt weer op pad richting Brecht. Ut zonneke scheen volop, en de gang zat er weer goed in. Nog wel oponthoud gehad door mijn lekkende Camelbak, maar heb inmiddels de oorzaak gevonden. Een flink stuk na Brecht begon dun éémel behoorlijk donkergrijs te verkleuren, en ik dacht.... toch maar effe de regenkleding en regenhoes voor de rugzak pakken. Ik liep op een open vlakte met een enkele boom waaronder ik kon schuilen. Toen brak dun el los...un òòp gedonder en gebliksem boven mijn hoofd, een korte storm. Waardoor ik bijna uit mijn regenjas waaide, en eëeeeeel veul regen. Zoveul, dagge gin and voor oew òògge zag.

Toen da over was liep ik al druppend verder richting de Abdij van Westmalle, en zo door naar mijn nieuwe slaapadres.

s'Avonds nog heerlijk gegeten bij een sushi restaurant waar ik een wokgerecht bestelde. ( hou niet zo van sushi) .

Deze dag is ook weer voorbij, en morgen verder naar Herentals.

Etappe 003

1. Lus & Mieke:
    19 mei 2022
    Jack, je was een fijne 'Vriend op de Fiets'-gast. Fijn te horen dat je goed geslapen hebt ;-). We volgen je op je verdere tocht. Nog meer dan 100 dagen. Dus het duurt nog even voor 'We go home by a flying helicopter'....en na regen komt zonneschijn.
  2. Anita:
    19 mei 2022
    Goed bezig 😎
  3. Jaap bassist:
    20 mei 2022
    flinke stier en mooie omgeving jack
  4. Henk Franken:
    20 mei 2022
    Bende nie 'n bietje in de twijfel gerakt of ge wel wijer mot gaan meej da kuiertochje?... meej dieje kombienasie van da West Malle en Trappist?...