Agge nie oplet in ''t bos....

21 juni 2022 - Schirmeck, Frankrijk

Zijdde de klos. En dat had ik dus vanochtend vroeg al. Ik had een markering gemist, en kwam op het verkeerde pad. ( 🤔, voor het eerste van mun lèèvve den ik 😁). En dan is het goed om een 2e gsm met de tracks en GPS bij te hebben, anders kom je nooit uit deze reusachtige bossen. Het tempo zat er lekker in , op weg naar de geheimzinnige druïden bergen van de Donon, een archeologisch, en historisch gebied. Door het bezoek aan de Tempel op 1009 meter hoogte, kwam mijn etappe 7 km langer uit, maar het uitzicht was dan ook formidabel. Daar boven was ook nog een Nederlands koppel,  praatje mee gemaakt,  en ze stelde voor om een foto van mij te maken, vandaar diejje ik op een van de foto's.

Etappe 034

1. Margreet:
    21 juni 2022
    Hé zieter stik goed uit or manneke op den foto. En maar lopen!!! Get ter de sokken nogal in ee?! Gaat goed met jou!! Succes verder. 👍👍👍
  2. Anita:
    21 juni 2022
    Gaaf Jaq, mooi gebied daro. Gr en loopse 😎👍🍺
  3. Jaap bassist:
    22 juni 2022
    echt weer mooie fotoos
  4. Henk Franken:
    26 juni 2022
    Vor 't eerst van oew leve op 't verkeerde pad terechtgekomme... 't is toch wa... ;-)

En ehhhh... mijn viel 't gelukkeg meej. Dieje foto van oew dan eej... toen ge in oew ver'aaltje nameluk begon over druïden en tempels en g'eimzinneg en zo, en meej't feit dagge al zolang aan't kuiere ben en dan op zo'n plek bovenop 'n euveltje of berregske nadagge 'n klim van ier tot gunter deur de bosse af eb motte legge... ik docht evekes 'n fotooke te zien te krijge van iemand zo'as Panoramix. Ge wit wel, d'n dieje n'uit Asterix en Obelix. Pfffff, da ad wa gewist!!! :-)