Van Bastia naar L'Île-Rousse...

26 augustus 2022 - L'Île-Rousse, Frankrijk

Om Bastia te verkennen is voor mij 1 rustdag genoeg. Gezellige stad,maar geen echt strand daar. Dat is heel anders is het kleinere pitoreske L'Île-Rousse met een fijn zandstrand. Met de trein eerst het binnenland in, om vervolgens in noordelijke richting te reizen. Het spoor loopt op enkele meters in L'Île-Rousse langs het strand. Goed hotel getroffen op 1 straat van het strand en het centrum. De frisse poolwind die hier vanmiddag blies, is trouwens een aangename verkoeling bij de aanwezige 33 graden..  Je kan al merken dat we richting najaar gaan. Het is hier nu al voor 21.00 uur  donker.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henk Franken:
    27 augustus 2022
    Kek, nouw edde toch wir 'n tourke gemakt. Kreg d'indruk datt'r 'n bietje wa Spaanse invloeie zijn dèèro, teminste a'k zo 's nar dieje fotookes van dieje sietedel van Bastia kek en van da kerkske...
    En ehhh, over da op tijd donker worre... alleneg mar goed, motte lekker vroeg meej de kiepe op stok en bende daluk lekker goed uitgerust agge meej oew nuuw bendje begin !!!