Bijzonder Ontbijt....

21 mei 2022 - Averbode, België

Ge kent da wel, een lekker ontbijt met croissants, broodjes, en botteramme, met ei...en nog veul meer.

Maar vanochtend schotelde mijn gastvrouw mij wel iets heel anders voor. Havermoutpannekoeken met gebakken appelblokskes en agavesiroop (en un bakske koffie). Leentje zeej, dat ik op deze manier veul gezonder thuis zou komme.🙃

Ik ken oe zegge....het was arstikke lekker. Na deze smulpartij weer op pad via Olen, Tongerlo en Blauberg naar Averbode. Toch nog een trip van 29,34 km.

Vandaag en gisteren  ben ik bij elkaar zeker 9 keer aangesproken over wat mijn einddoel is.Vol verbazing was iedereen toch wel...Snap er niks van 😒

Aangekomme in de Abdij van Averbode, werd mij m'n kamer toegewezen en die was ruim. Op de foto van de abdij heb ik de ramkes blauw geverfd waar ik verblijf.

Etappe 005

1. Tom:
    21 mei 2022
    Mooi!!!!
  2. Inigo en Ernest:
    22 mei 2022
    Gij kom niks tekort. Allerlei lekkernijen kregde gij.
  3. Jan Muskens:
    Frater Jack in de abdij, ik moet er even aan wennen. Veel succes verder.
  4. Miranda Fruitsalon Kwadendamme:
    22 mei 2022
    Goedemorgen Jack vanaf vandaag gaan we je volgen was afgelopen week nog niet van gekomen na alle festival drukte. n mooie start pagina heb je deze keer gemaakt veel wandelplezier. Groetjes Miranda Fruitsalon Kwadendamme
  5. Arie:
    Jack jonghuuu,
    Wat bijzonder en leuk deze verhalen en prachtige foto,s! Ik geniet er elke dag van!!!!
    Voel me soms ,n bietje schuldig ,als ik op mijn luie kont met ,n bakske koffie jou verhalen lees en jij lopt oe eige te “pleuris”
    Ga zo deur,op naar ,t goeie weer!
  6. Jaap bassist:
    22 mei 2022
    in belgie hebben ze nog mooie kastelen en gebouwen
  7. Henk Franken:
    24 mei 2022
    Da kamertje is zeker nie verkeerd, dèèr edde vast lekker uit kenne ruste van 't potje bier drinke na oew wandelingeske!... mar ehhhh, g'eb vordagge wir wijer ging toch wel eerst dieje blauwe verref van de mure en ramkes afgepoetst eej? Anders meugde dèèr messchient wel nooit mir t'rugkomme... ;-)