Hète voeten.....

22 mei 2022 - Diest, België

Wat ik in mijn vorige wandelingen niet heb meegemaakt, krijg ik nu wel..... Blaren, misschien komt dat omdat ik te weinig de nieuwe wandelschoenen heb ingelopen. Vandaar dat ik de etappe van vandaag iets heb ingekort want het leek wel of er vlamme van mun voeten afsprongen.. ze broeide lekker heet in de schoenen, maar, of ze willen of nie, morgen moeten ze weer mee verder.

Via Zichem en Scherpenheuvel, belandde ik al om 15.00 uur op mijn nieuw adres in Diest. As un raket die schoenen uit, douchen en op mun sandalen weer de stad in op zoek naar.... het prachtige Begijnhof. Hier wat rondgehangen en terraske bezocht, en daarna naar de grote markt om bij In Den Zoeten Inval heerlijk te gaan eten. Dat was het voor vandaag.....

Etappe 006

1. Tom:
    22 mei 2022
    Gatver toch blijnen mot nie ebbe
  2. Elko:
    23 mei 2022
    super
  3. Jaap bassist:
    dat zou zo maar eens kunne jack te weinig in gelopen , misschien in een stad leren inleg zolen kopen is zoal goed voor het zweten maar geeft ook ondersteuning
  4. Henk Franken:
    24 mei 2022
    Nauw Sjaak, omdagge zukke zeere pòòtjes ad zal ik m'n reaksie ok mar 'n bietje kort ouwe...

Tjonge jonge, wa komde gij toch mooie plekskes tege zo onderweg. k'zouw mekant ok meej wille gaan lòòpe. Mekant dan eej, want ik mot ommes nog steeds werreke deurdeweeks. En om dan vor ielek wiekent dieje kant op te rije wèèr gij aan't lòòpe ben, da's 'n bietje van de zotte.