De Firma Pensioen...

23 mei 2022 - Heusden-Zolder, België

Daaaar gaat ie weer. Gewoon in un T(ie) shirt, en de rugzak in ut zonneke op pad. De rest addik ok aan or.. Na een lange slingertocht verliet ik Diest via een hele oude poort.  Wat zag mijn linker,en toevallig ook mijn rechter oog....de naam van mijn geboortestad. Zoek de foto maar op 🤭

In Lummen wat gedronken en bij de bakker 2 worstenbroodjes gehaald voor onderweg.

Het is maandag, en dan zijn veel horecazaken gesloten, maar de dame van mijn nieuw slaapadres gaf mij een tip in een Truckers restaurant te gaan eten, maar wel ruim 1 km terug over de brug van het Albertkanaal.

Zo gezeed, zo gedaan.  Na de regenbui die duurde tot 19.04, kon ik op stap. Mijn oog viel direct op Oma's stoofvlees, en ik ken oe zegge.....HMMMMMMMMMM. Een aardig slank serveerstertje vroeg voor welke firma ik werk. In un flits gaf ik eerlijk antwoord. Ja vrouwke, zee ik, ik rij voor de firma Pensioen. Toen keek ze me un bietje vreemd aan, maar even later begreep ze het net zo hard als ik.

Etappe 007

24 mei 2022
    leuk
  3. Henk Franken:
    26 mei 2022
    t'is mar goed dasse oew nie aan eb zien komme... da slank serveersertje. Dan ad ze vast gezeed 'u zei "ik rij voor de firma Pensioen", maar ik zag u net te voet aan komen lopen. Heeft u misschien panne?' :-)
  4. Jaap bassist:
    27 mei 2022