BRIANÇON, de volgende mijlpaal....

6 augustus 2022 - Briançon, Frankrijk

Na het ontbijt, het hotel verlaten, en weer op pad over de GR5 naar Briançon amper 11 km verder. Het vrouwke waarvan ik de studio huur voor 2 nachten, stuurde mij al vroeg een bericht dat het open was,en dat ik er zo in kan. Zij moet werken tot 19.00 uur, en zal daarna langskomen.

Deze overnachtingsplek is ook weer super gelegen. Om de hoek zijn een aantal winkelstraten met boulangerie, bar, Carrefour ( meer motte nie ebbe) en zonder rugzak 11,5 minuut lopen naar het stikgezellige oude centrum. Deze stad is het hoogstgelegen in Frankrijk.

Etappe 078

1. Jaap bassist:
    7 augustus 2022
    leuk gezellig stadje de wegen zijn wel hier en daar in slechte conditie
  2. Anita:
    Gaat goed Jaq ziet er super uit allemaal. Hou vol wij genieten wel van je foto’s en verhalen.
  3. Henk Franken:
    8 augustus 2022
    leuteg stadje zo te zien... wel smalle stratjes, dus ge wor goed getreent meej oew bukske in t'ouwe. ;-)