Ben de dagen kwijt....

24 juli 2022 - Bionnassay, Frankrijk

Als eerste stond ik vanochtend al op het terras van de refuge om de wolkenloze Mont Blanc te fotograferen. Voor 7 uur mijn petit dejeuner al naar binnen gewerkt, en begonnen aan een 3 uur durende afdaling naar Les Houches, waarna ik natuurlijk weer over de volgende berg kon beginnen, vandaag met 28 graden 🌞.

Op deze etappe kwam ik het dichtst bij de beroemdste Europese berg. Heb un bietje zun tèène gekieteld, maar hij bewoog nie.

Als je zo aan de wandel ben, ga er vanalles door oew bietje ersse celle 🤭, voor zover dak ze nog eb. Op een gegeven moment moest ik in de agenda kijken op de tillefoon, om te zien welke dag het is. Met dit soort leven weet je bijna niets meer van de realiteit van het dagelijkse leven.  ( maar goed ook, want het is meestal ellende )

Etappe 064

1. Tom:
    24 juli 2022
    Geweldig dagge dit allemaal nog mee kan maken!!!!
  2. Jan Muskens:
    25 juli 2022
    Het is wel afzien Jack maar wat een belevenis en dan maar te zwijgen over die prachtige foto's. Succes verder man.
  3. Margreet:
    25 juli 2022
    Wát een prachtige foto’s Jack. En wat een zware reis!! Petje af.
    Succes weer. 👍
  4. Jaap bassist:
    25 juli 2022
    gelukkig kan je je nog goed vast houden met die kettingen
  5. Elko:
    26 juli 2022
    geniet maar van want het gaat heel snel voorbij
  6. Henk Franken:
    2 augustus 2022
    Wir gin gemakkeluk tochje g'ad dus... pfff... Mar, ik blef 't zegge/schrijve... ge kom echt wel de mooiste en mooiste plekskes tege zo!