De mooiste overnachtingsplek...

23 juli 2022 - Chamonix-Mont-Blanc, Frankrijk

Vandaag weer lekker gestapt van de ene refuge naar de andere,  en ook het hoogste punt tot nu toe bereikt, 2525 meter. De etappe van vandaag lijkt volgens mij heel veel op de GR20, die ik heb uitgesteld. Hier en daar waren er wel gevaarlijke stappen te nemen,  maar het blijft goed berekenen hoe, en waar je je stap gaat zetten, en dan nog kan de rugzak je uit balans trekken. De refuge La Bellachat, ligt recht tegenover de Mont Blanc, het dak van Europa,en in de diepte ligt Chamony, een wintersportoord. Een prachtig uitzicht is gewaarborgd.

Etappe 064

1. Joris:
    23 juli 2022
    Mooie foto’s, alweer. En eindelijk een selfie!
    En wat een klimmerij!
  2. Jande Quelery:
    Wederom mooi! Jack . jan
  3. Rob Verwater:
    23 juli 2022
    Geweldig mooi Jack, wat een avontuur!
  4. Fons en Jeanne:
    23 juli 2022
    Je ziet er nog gezond uit Jack en dan zoveel kilometers sjapo.
    Ben je niet bang dat je verdwaald Jack zo tussen die bergen, geniet nog van de prachtige natuur
  5. Jaap bassist:
    23 juli 2022
    hey die jack weer gave foto's ,dat is zeker een gevaarlijke klim op die stalen platen voor je voet gelukkig kan je je nog goed vast houden
  6. Marianne en Han:
    23 juli 2022
    Zo aan je selfie te zien Jack, gaat het je goed af de lange wandeling met klimpartijen. Ik vind het ontzettend knap van je. En wat een moois zie je allemaal onderweg. Schitterende foto's
  7. Margreet:
    24 juli 2022
    Zo hè, wat een enge klauterpartijen motte gij maken!! Wees maar zuinig op oe eigen oor!!!
  8. Leenders Theo:
    24 juli 2022
    Een fantastische mooie trip die je aan het maken bent. Ik geniet steeds van je verhalen en foto’s. Maar vergiet niet dat je uit het Krabbegat komt en niet veranderd in een klipgeit. Geniet er van.
  9. Anita:
    24 juli 2022
    Super Jaq blijft een genot om je verhalen te lezen en jou mooiste foto’s te bekijken. Gr hou je taai
  10. Elko:
    26 juli 2022
    super
  11. Henk Franken:
    2 augustus 2022
    Pfffff... g'et onderweg wel stiekem 'n kursus Berggeitklimme gedaan zeker? Wa d'n geklouter en gedoe om erreges te komme zeg... Ik ad 't toch anders gedaan or. ;-)
    Mar enfin, g'eb wel d'allermooiste uitzichte zo!