Op de Duitse Toer....

14 juni 2022 - Pont-à-Mousson, Frankrijk

Sinds een aantal dagen  kom ik steeds meer wandelaars tegen uit Duitsland. Ze zijn allemaal onderweg naar Santiago de Compostelle. Dat komt natuurlijk omdat mijn GR5 gedeeltelijk parallel loopt met hun pad naar Santiago. Toch al hele leuke gesprekken gehad met o.a. Max en Ursala, die wonen in Duitsland ter hoogte van Groningen, en nog un vrouwke wier ik aar naam alweer kwijt ben, en zelfs waar ze woont. En soms ook stukken samen gelopen,  net als vandaag met een vrolijk vrouwke Hanne. Een van de komende dagen splitsen onze paden, zullie richting Vezelay, en ik verder naar het zuiden,  richting de hoge temperaturen als ik het goed heb gehoord.

1. Rob Verwater:
    15 juni 2022
    Leuk al die wandelaars tegenkomen en verhalen delen.
  2. Ernst van Schaik:
    Jack, prachtige foto's en leuke verhalen.
  3. Jaap bassist:
    15 juni 2022
    mooie fotoos weer jack
  4. Henk Franken:
    22 juni 2022
    Eej Sjaak... evekes 'n tipke van mijn... agge nouw de volgende keer 'n derde tillefoontje meej nim, kende dèèro mooi al dieje adresse en name van die leutege mense en deernes in opslaan. Dan kred'oew bolleke ok wir wa rust en oef tie nie zo veul t'ont'ouwe! :-)