Langszaam veranderd het landschap......

16 juli 2022 - Vinzier, Frankrijk

Daaaaar gaan we weer... nu duurt het 22 dagen, eer ik weer een rustdag heb, dan zou ik in Briançon moet zijn.

De bergen die nu (in de verte ) op me afkomen gaan er steeds kaler uitzien. Zou de boomgrens bereikt gaan worden 🤔. Ben nu in de Haute Savoie terecht gekomen.

Vandaag lijkt de etappe op de vorigen,  maar vanaf morgen zou het echte klimwerk moeten gaan beginnen.  Én de overnachtingen gaan meestal plaats vinden in Refuges, zeg maar schuilplaatsen, waar je alleen te voet kan aankomen.

Etappe 057

1. Henk Franken:
    17 juli 2022
    Pfeeeew... ik ben wir bij. Sjaak, 't zijn me wir 'n paar tochjes gewist or. Ben 'r onder'and moej van geworre en mekant sjeloers op oew wa al die mooie plekskes en platskes betreft. Petje n'af or dagge da amaal meej oew eigeste kuierlatte wit te bereike... ik ad 'n dilleke gepakt. En dan adde teminste ok nog dieje Tour de France kenne zien. Hmmm, a'k nouw trouwes zo 's zit te denke... ik ad denk ik d'r émaal nie aan begonne, dieje Tour de France kwam volges mijn ok deur ons eigeste landje. Al'oewel... eigeluk edde d'r niks aan, dieje Tour de France dan. Vor g't wit istie awir vliegesvlugaan oew ogkes ontvloge. Neeje, blef mar lekker deurgaan, ge ben toch wel goed bezeg!!! ;-)
  2. Jaap bassist:
    17 juli 2022
    weer een mooie omgeving waar jij komt jack
  3. Jande Quelery:
    18 juli 2022
    sterkte met de hitte Jack , keep cool .