Licht aan het einde ....

7 juni 2022 - Wellen, Duitsland

Van de tunnel,  zeggen ze wel eens. Mijn lijf geef ook al dit soort signalen af. Vandaag gedeeltelijk met de bus en ruim 14 km gelopen maar had af en toe nog het gevoel dat ik door m'n knieën zou gaan van diejje pestende spier. Voor morgen zou 30 km op het menu staan, maar waarschijnlijk voor de leste keer ga ik dat voor de zekerheid ook nog maar delen. Hier tegenover mijn pension staat een bord....Metz, 80 km. Daar zou ik zaterdag dus aankomen.de etappes na morgen zijn 18-25-19 km, dus misschien vanaf overmorgen zou het weer normaal moeten gaan. Ik moet wel zeggen,  dat deze manier van reizen helemaal niet leuk is. Vanavond  gegeten in een Nepalees restaurant. Zeer aardige bediening  en heerlijk eten. Vannacht slaap ik in Duitsland,  morgen weer naar Luxemburg,  en de volgende nacht is ook weer in Duitsland. Daarna komt Frankrijk voor lange tijd aan de beurt.

1. Jaap bassist:
    7 juni 2022
    ja jack soms is het belangrijk dat je naar je lichaam luistert je hebt er maar 1 he
  2. Anita:
    7 juni 2022
    Hoi Jack, zou inderdaad maar rustig aan doen en luisteren naar je lichaam, je bent ook geen 20 meer he?
    Succes verder
  3. Lus & Mieke:
    8 juni 2022
    Jack, doe het rustig aan. Het is geen wedstrijd. De weg zelf is het doel. Ook al maak je de etappes korter, geniet er toch maar zoveel mogelijk van. We blijven wel supporteren vanuit Wuustwezel. Weet je nog waar dat ligt ? Dat is dus toch al een hele trip die je hebt afgelegd. Proficiat daarvoor.
    Ik ben deze week begonnen met mijn planning van Rosport naar Metz (of mogelijk zelfs Nancy). Ik volg dus nauwgezet jou bewegingen in deze regio. Hopelijk gaat het snel beter met je rug en vanaf dan zal je over wolkjes lopen.
  4. Marianne en Han:
    8 juni 2022
    Hoi Jack, ja soms zit het wel eens tegen , maar het komt vast weer goed als je goed op jezelf blijft letten. Je lichaam geeft het zelf aan, zoals je gemerkt hebt. Succes met je verdere wandeling.
  5. Henk Franken:
    8 juni 2022
    eeeeeej, zag 'n bordje staan meej 'Trier 21km' d'rop... da's pas 'n mooi stadje! Staan nog diverse overblijfels van onze goeie ouwe Romeintjes.

Mar ehhhh, over oew ruggeske... ken m'neige voorstelle dagge't nie leuteg vin om al dieje kielemeters meej de bus af te legge in plek van meej oew eigeste beenewage. Ge ben teslotte da tochje aangegaan om te kuiere.
    Mar ge ken beter nouw 'n paar daggeskes wa rusteg aan doen en mè dieje bus meerije, want dan edde d'r daluk opeluk allenig mar profijt van... kende al die andere kielemeters die ge nog mot wel lekker meej oew eigeste beenewage aflegge! Dus doe rusteg aan en ga niks forceere!!!
  6. Alexander:
    8 juni 2022
    Belangrijkste is genieten en dat kan alleen als je lekker in je vel zit oom. Ik weet dat het tegen je principes is maar soms moet je die principes laten vieren en ook via deze weg heeft de wandeling zijn charmes. Let op jezelf en zorg dat je eindbestemming haalt jackie