Morgen is het zover…

16 mei 2022 - Bergen op Zoom, Nederland

De laatste weken nog de benen gestrekt, die knieën geknikt, en de slokdarm goed doorgespoeld.

Dat laatste was weer aanwezig, afgelopen weekend op het toch wel super relaxte festival in Kwadendamme, inmiddels al de 28e editie.( zie een paar foto’s)

Morgen dus de eerste etappe van de ongeveer 111. Deze start dus in mijn woonplaats Bergen op Zoom en eindigt in Huijbergen. Een korte etappe van bijna 19 km, maar er zitten er ook tussen van over de 30 km, maar dat is voor later.

Van de 92 etappe’s naar Nice, heb ik inmiddels 92 bedden reserveerd in de afgelopen maanden. ( Om gek van te worden 🤪 ) De rest van de slaap plaatsen op Corsica en Sardinië ga ik onderweg regelen.

Ik ga ook dagelijks een hoogteprofiel toevoegen voor de dag erop. Daaraan kan je al zien, hoe het verloop van het pad is.

Etappe 001

1. Miriam:
    16 mei 2022
    Veel plezier en succes Jack!
    Groetjes de overbuurvrouw
  2. Marianne en Han:
    16 mei 2022
    We wensen jou na ons zo gezellig weekend blues in Kwadendamme, een hele fijne tocht Jack, succes. Groetjes Marianne en Han
  3. Leenders Theo:
    16 mei 2022
    Heel veel wandelplezier toegewenst Jack. En ik zal regelmatig aan je denken. Groetjes Theo
  4. Margreet:
    16 mei 2022
    Loop ze Jack. Maak er een leutige tocht van. Toi toi.
    Groetjes Margreet.
  5. Rob Verwater:
    17 mei 2022
    Het is dus zover, behouden vaart en veel plezier!
  6. Sneeuwwitje (Cindy):
    17 mei 2022
    Heel veel leut en wanderplezier ome Sjaak!
  7. Dre en Rianne van der Sanden:
  10. Elko:
    we houden alles bij
  11. Joris:
    17 mei 2022
    Jammer dat Snowblind niet te zien en horen was in Kwadendamme … Heel veel succes, Jack!
  12. Henk Franken:
    19 mei 2022
    Nouw Sjaak, arstikke veul suukses en leut meej oew blokske n'om! Me zulle avast 'n klein pilske weg late zette vor tege de tijd dagge wir t'rug zijt!