De eerste (oefen) kilometers...

30 april 2022 - Bergen op Zoom, Nederland

Eerste Paasdag een rondje s-Gravenpolder gedaan van 24 km, en 3 dagen later nog eens de groene wissel gelopen rond Rilland van 19 km. De nieuwe wandelschoenen worden zo wel goed ingelopen. Komende week nog een rondwandeling ondernemen van 24 km vanaf Hoogerheide.

Nog 18 dagen, en dan ga de grande randonnée echt van start.

Nog even geduld dus voor de dagelijkse informatie in tekst & foto's.

1. Elko:
    30 april 2022
    als de schoenen maar goed zitten je hebt in ieder geval al wat km ingelopen
  2. Arie:
    Indrukwekkend allemaal Jack!
    Wens jou alvast een goede en veilige reis.
    Zeer veel suc6,”oud” schoolmaatje en buurmanneke….
  3. Jos en Lianne:
    2 mei 2022
    Leuk om je wandelverhalen weer te lezen. Wij wensen je natuurlijk veel succes, maar eerst nog een weekendje blues in Kwadendamme. Tot dan....
  4. Jaap bassist:
    hey die jack , geniet nog ff van je studio om het niet af te leren .
  5. Fons en Jeanne:
    16 mei 2022
    Jack geniet nog even van het bergse klimaat,veel wandelplezier en we komen wel een pintje drinken als je weer terug bent over een paar weken ha ha