Niks bijzonders vandaag...

2 juni 2022 - Dasburg, Duitsland

Na de goede nachtrust, en het prima ontbijt opnieuw op pad. De eerste dik 50 minuten stonden in het teken van stijgen, en nog eens stijgen. Maar dat hoort in dit mooie landschap. Vandaag de grens overgestoken van België naar Luxemburg,  maar gaan overnachten net over de grens, in Dasburg, Duitsland. Deze reservering had ik al gemaakt bij een Nederlands koppel dat hier een Bikerhotel uitbaat. Stikgezellig, goed eten, en gemoedelijke mensen.

Etappe 017

1. Joris:
    2 juni 2022
    Wat een reis, Jack. En een prestatie! Complimenten tot zover. Ik lees je avonturen iedere dag. Leuk om te volgen. Ook prachtige foto’s! Ga zo door enne … dagge bedankt zijt da witte!
  2. Margreet:
    3 juni 2022
    Lekker muziek cafeetje gevonden. Mooie motor van rotan. Let your motor running, running on the high-way……
  3. Tonny en Lisette:
    4 juni 2022
    Zojuist ingelogd en gevonden, wat een mooie reis tot nu toe. Foto,s erg mooi en voor nu loopse nog en veel succes. We blijven je volgen. Groetjes Tonny en Lisette
  4. Henk Franken:
    6 juni 2022
    Yep... da's zo'n tiepische Duitse kroeg meej van die zitbanke. Blef wa d'ebbe.