Vandaag een wel hele korte etappe ...

3 augustus 2022 - Valfréjus, Frankrijk

Dat komt omdat ik bij de boekingen van de slaapplaatsen in april al geconfronteerd werd met volle refuges op deze etappe.

De volgende stop is in Plampinet, en zou vanaf Modane dan uitkomen op 33 km, en dat is in de bergen veel te veel. Het wordt toch al spannend met de ongeveer 27 km morgen, en zal zo vroeg mogelijk, bij zonsopkomst  vetrekken. Bovendien geven ze rond de 36 graden en onweer.

Ben nu in Valfrejus, een gezellige wintersportplaats, nu zonder sneeuw. Heb net gegeten, en op dit terras draaien ze alleen maar bluesmuziek. Das dus aangenaam wachten tot ik om 15.00 uur binnen kan op mijn nieuw adres.  In de avond hier voor de 2e keer gegeten,  en toen werd er een westernshow opgevoerd meej pèèrde, piestoolle, en schietgeweerre...🤭

Na morgen nog 2 etappe’s en beland dan in Briançon met een rustdag.

Etappe 075

1. Anita:
    3 augustus 2022
    Dan heb jij het goed naar je zin gehad met de blues muziek, keep calm, hier ook veel te warm pff
  2. Sonn Franken:
    3 augustus 2022
    Paste gij goed op dat diene piestoollééros oew nie mee blauwe bóóne bekogele en onder vuur neme ok nog?
    Geniet van de muziek en het uitzicht
  3. Jaap bassist:
    4 augustus 2022
    ziet er gezellig uit jack
  4. Henk Franken:
    5 augustus 2022
    Dus a'k 't goed lees, wor 't 'zondag rustdag'. K'wis nie dagge oew eige dèèr aan ield? Enfin, erges is t'r dan dus toch nog iets goed gegaan meej oew... de patertjes van da schooldje wèèr ge opgezeete n'eb zulle blij zijn.