Wat een verschil met gisteren....

16 juni 2022 - Laître-sous-Amance, Frankrijk

Vanochtend liet Virginie mij alleen achter( en diejje poes) want ze moest om 8 uur op haar werk zijn in Nancy- zuid. Dit is een Airbnb adres, net als waar ik nu beland ben in Laître-sous-Amance. Maar verschil is er wel degelijk.  Bij Virginie zat er diner, en ontbijt bij, maar hier.....noppes,  niks nada. Alleen een bed. Bij binnenkomst werd er zelfs nog geen glas water aangeboden.  Heb er zelf maar om gevraagd 😵‍💫. Dus, geen avondeten, want hier is niks in de buurt om te eten. Da vrouwke hier opende in de keuken zowat alle laden om te laten zien ,waar ,wat ligt, maar ik gaf al aan dat de rugzak zoalzo wat zwaar is. Ze denkt zeker dat ik un blomkool,  errepels, en wa blinde vinken nog in diejje rugzak mee zou sjouwwe 🤔🤔🤔. Bovendien kwam ik na ruim 27 km in die hoge temperatuur best wel geradbraakt aan. Wel heb ik altijd iets van een noodrantsoen bij. Dus sebiet, voorgerecht, mini droge worstjes, hoofdgerecht gezouten cashewnoten en als toetje, Côte- d'Or  sukkelat met noten en rozijnen.🙃😋.

Voor morgen staat zelfs 32 km op het programma, met nog hogere temperaturen,  dus ik denk toch om maar zeer vroeg ( misschien wel zonder ontbijt) te vertrekken.  Red ik het niet, dan ga ik wel een stuk liften.

1. Jaap bassist:
    16 juni 2022
    een lapjes kat
  2. Rob Verwater:
    17 juni 2022
    Hopelijk vanavond goed eten en een paar pintjes 🍺
  3. Jan de Quelery:
    17 juni 2022
    Bikkel!
  4. Henk Franken:
    26 juni 2022
    Tja, soms zit 't meej en soms zit 't nie meej zulle me mar denke... Enfin, ik zien dagge nog mir berichte weggezet et, dus ge ben t'r over'één gekomme denk ik dan zomar. :-)