Pittige wandeling vandaag...

30 mei 2022 - Spa, België

Het begon vandaag al lekker pittig. Eerst vanaf het Château  de berg af, de hoek om en toen gelijk een helling van ongeveer 30 graden, en dat duurde zo'n 20 minuten eer dat ik boven was. Goed voor de kuiten zullen we maar zeggen..🙃 Zo zag de hele etappe er vandaag uit.

Ter hoogte van Nessonveaux ontmoette ik de, nu rustige,  rivier de Vesdre, die vorig jaar een kolkende rivier was na dat beroemde noodweer, en vele huizen mee sleurde. Normaal zou ik hier overnachten, maar het gebouw dat vlak naast de rivier staat, zijn ze nu nog aan het opknappen. Vandaar de eerdere stop in Château Wegimont.

Nu heb ik een heel appartement ter beschikking in het centrum van Spa. Net nog wat bodsgappe gedaan bij de Carrefour voor m'n ontbijt morgenochtend, ( un doske madeleines 😋 ),want dat zit er bij Airbnb niet bij.

Net terug van een Thais restaurant en dat smaakte arstikke lekker.

Morgen weer een 30 tiger naar Vielsalm.

Etappe 014

1. Tom:
    30 mei 2022
    Mooie foto's en succes verder met lopen
  2. Anita:
    30 mei 2022
    Ha Jaq, gisteren jouw route gelopen vanaf Bergen naar Huybergen, en dan moet je wel en concerteren op de roodwitte stickers of verf en kijken waar je loopt, mot zegge da’s een uitdaging. Ge mot soms goed zoeken, vind het een ongelooflijke uitdaging die je doet, maar nu waardeer ik nog veul meer. Succes verder ééééh.
  3. Jan Muskens:
    31 mei 2022
    Hoi Jack, ik zie het wel, jij komt niets tekort onderweg. Lekker Thais of Italiaans uit eten, heerlijk genieten van de mooie natuur, prima. Het is al een hele mooie route aan het worden en het mooiste moet nog komen. Veel succes verder, ik ben benieuwd naar je volgende belevenissen.
  4. Elko:
    31 mei 2022
    sucses morgen en weer een fijne loop
  5. Jaap bassist:
    1 juni 2022
    ja word klimmen voor jouw jack opt gemakje